Pages

Mengenai Saya

Foto saya
Kg Bukit Guntong, Binjai rendah, Marang, Terengganu, Malaysia

Saya

Saya MALAS Awak Suruh RAJIN..
Saya NAKAL Awak MARAH..
Saya SENYUM Awak Lagi La SENYUM..
Saya GURAU Awak GELAK..
SWEETS sangat Waktu Tuh..
tapi kalau Saya Tak Ade,
JANGAN Pulak Awak IKUT Saya PERGI..
Cuma DOA Je Dalam Hati..
&
INGAT Dekat Saya dah Cukup Untuk NILAI PERSAHABATAN Kita..
&
Buat saya TENANG Selamanya
Awak jangan SEDIH..
Saya Tak Suka AIR MATA Awak MENITIS Nanti..
Kerana..
Saya Terlalu SAYANGKAN KAWAN2 Saya..
Termasuklah AWAK..

Bukan "1"

Bukan "1"

tapi bejuta.....

Bukan untuk diguna

tapi untuk dijaga......

Bukan untuk dimusuhi

tapi untuk disayangi.......

Bukan untuk sementara

tapi untuk selamanya.......

Bukan untuk dilupakan

tapi untuk diingati........

Bukan untuk ditingalkan

tapi untuk dirindui........

Bukan hanya disini

tapi dimana-mana.......

Bukan setakat ini

tapi hingga ke hujung nyawa......

Pasal Diri Aku Macam Mana Aku Leh Jadi Gila Main Sofbol


Cternya mcm ni.....


Sejak form 1 hingga form 3 aku aktif sukan kat sek..masa tu aku main hoki.. x lah hebat sgt..tp leh la main....

.aku x kenal apa itu sofbol...x penah dgr pun nama sofbol.....

ia bermula selepas aku hbs kejohanan hoki tuk MSSDKTS bawah 18 tahun..

aku keboringn duk rumah..ptg2..
aku p sekolah..duk lepak dgn cikgu hoki..
pastu duk tgok2 budak2 sofbol training sofbol..

pastu aku cuba2 la main baling2 bola sofbol dgn cikgu Roslan(cikgu Hoki)..cikgu yang mengajar sofbol (Ustaz Tajjudin) nampak aku duk main baling2...pastu dia pgl aku...
dia tanya "Nak main sofbol ke?"bunyinya mcm tu la...
aku ckp ok je..pastu dia suh aku masuk main..\
pendek cter,,aku dapat wakil sekolah tuk kejohanan sofbol bawah 18 tahun..


Form 4.....
Aku byk menuntut ilmu sofbol pada awlnya dari Pengajar2 dari SMK Tengku Bariah..(SMKTB)

setiap pagi jumaat aku kayuh basikal dari rumah ku ke SMKTB..lebih kurang 40 minit..
baru sampai...memang penat..


........................................................ BERSAMBUNG ........................................................

Johan acara Sofbol Sukan MASUM 2009

Johan acara Sofbol Sukan MASUM 2009

Orang Lama 3 Tahun Berjuang Bersama

Orang Lama 3 Tahun Berjuang Bersama

Majlis Penutup dan Penyampaian Piala Pusingan Sukan MASUM 2009

Majlis Penutup dan Penyampaian Piala Pusingan Sukan MASUM 2009
Johan Sofbol Lelaki

My Best Fren

My Best Fren
Kenangan Selepas Menang

Majlis Penutup dan Penyampaian Piala Pusingan Sukan MASUM 2009

Majlis Penutup dan Penyampaian Piala Pusingan Sukan MASUM 2009
Bersama Pengarah dan Pegawai Belia Dan Sukan Pusat Sukan UUM

Kenangan Selepas Tamat Perlawanan

Kenangan Selepas Tamat Perlawanan
Penyampaian Medal

Kami Satu BiLik

Kami Satu BiLik
Geng Juara
Harap maaf, halaman yang anda cari dalam blog ini tidak wujud.
Harap maaf, halaman yang anda cari dalam blog ini tidak wujud.

Cari Blog Ini